joi, 6 decembrie 2007

Menestrelul cu cele mai porecle din Românica!

Poate nu ne-am fi amintit şi, în consexcinţă, poate nu v-am fi bătut la cap nici pe dumneavoastră cu constatarea asta nu chiar aşa de proaspătă, dacă nu i-am fi văzut numele împricinatului, chiar ieri, pe lista menestrelilor leberali pe care - pentru a câta oară? - prezidentul Băsexu vrea să-i cam arunce peste bord. V-aţi prins, de junele - prea junele! - jurizd bahluiano-niculescian - prea niculescian! - Tudorel Fenechiauriu e vorba aicea, băiatul ăla subţirel şi cu cioc care-i cară dosarele jupânului Felator Rechiniu, băiat care, deci, pare să fie menestrelul cu cele mai multe porecle din tot guvernoiul Moliceanu doi-sau-cât-o-mai-fi.
De "Chioariu" suntem sigure că aţi auzit, că aşa-i zice găozarii de Bucale.
De "Fenechiuariu", aşijderea, că aşa-i zicem noi...
De "băieţelul lu' mami", e clar...
De "omul lu' Felator", e încă şi mai clar...
De "ministrul Mac-Mac", iarăşi, ar trebui să ştiţi, că doar v-am zis-o tot noi.
Da' asta - nu ştim dac-o ştiţi, fin'că noi n-o ştiam, da' am citit-o pe la caţavenci - ni se pare cea mai tare: "pooleefreech"! Ne rugăm, nu-i chiar aşa, ci pe româneşte, da' ne-ar face să roşim. Oricum, aţi prins ideea: adică, cineva care o cam...

Niciun comentariu: