miercuri, 13 februarie 2008

Balada unui creier mic...


Motto: Pentru Vali Gângurici, de ziua lui şi-a dragostei, cu amor...

Eşti iubirea vieţii mele,
Tu eşti tot ce mi-am dorit,
Fin'că-n tot oraşul ăsta
N-am văzut aşa tâmpit!

Cân' te văz, m-apuc-amocul,
Cred că m-am îndrăgostit!
Arză-te-ar să te-arză focul,
Dulceţe de bâlbâit!

Ştiu că te doresc şi alţii:
Relu, Mugur, Cucuşor...
Eu te vreau doar pentru mine,
Să te-nchid în dormitor...

Să ne... zbenguim ca chiorii,
Să dăm drumul la controale,
Să distrugem detractorii,
Şi să le facem dosare!

Eşti un înger, o minune,
Eşti o floare de lalea.
Astăzi, vreau să-ţi zic, măi, Vali:
Ia mai du-te-n... Africa!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Tare poza! Incercam sa-mi imaginez cum ar fi asta intr-o ipostaza avantajoasa: in miez de noate te intreaba cat e ora si pariu ca-i faci si ceasu cadu numai sa scapi! :D

Anonim spunea...

Al Dracu' Dom' Mitica!
N-am inteles de ce-i "freaca maimuta" pe uni cat costa (ne costa) milimetru de autostrada,
daca intr-un an se construesc 2-3 mm.
Ieftin ca braga.
Putin dai, atata face.
???