marți, 27 noiembrie 2007

Scrisoarea lui MeReU către bahluieni


Un ochi albastru şi ungurean pe leberali
"Iubite ieşean,
Deci, mă ştiţi: sunt eu, Mişu, Mişu Răzvănel Gogoreanu, MeReU alături de dumneavoastră, şi vă scriu acuma, taman înainte de-a prelua căpăstrul şpionilor mioritici de la ŞI E, graţie simpatiei domnului preşedinte şi antipatiei domnului premier. Deci, ce vroiam eu să vă zic aici este că e bine să-i votaţi pe leberali. Nu, pe bune, nu mai râdeţi! Votaţi-i, ce-are, sunt şi ei oameni.
Bine, acuma, nu vă agitaţi prea tare. Vreo treişpe, hai, poate şaişpe la sută, cred că le ajunge. E suficient pentru ei. Nu de alta, dar, dacă le daţi mai mult, s-ar putea să şi-o ia în cap şi, pe lângă Renate şi Danieli, cine ştie câţi troci, fenechiuari, atâmpiţi, remeşi sau păcurari s-or mai gândi să trimită aici, la noi, în Bucureşti... Sunt simpatici şi ei, nimic de zis, dar parcă nu prea merită să-ţi strici ochii albaştri, oricum obosiţi de la atâta bibliotecă, cu ei...
Ajunge, cred eu, o nuntă la Viena, o operaţie la genunchi... În rest, ce să vă mai zic... Ne mai vedem! Sunt cu ochii pe dumneavoastră! Deci, ne-am înţeles, da? Votaţi leberalii!V-aţi prins? Hă, hă, hă, ce glumă bună am făcut!!!
MeReU cu drag,
Mişu".
N.b.: Aţi citit, iar unii dintre 'mneavoastră chiar recitit, un fragment din scrisoarea pe care cel mai băsexian leberal de pe malul bahluiului, ecs-menestrelul Ecsternelor, MeReU, a adresat-o, chipurile, bahluienilor, cu vreo două zile înainte de marea ispravă a leberalilor la evroparlamentare. Se vede c-a avut efect!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte tare, frate!
Normal, acest mesaj tot noi l-am scris...

Anonim spunea...

Pe cind dezvaluiri incendiare despre sormonitorizatori?

Anonim spunea...

L-a intrebat cineva in Iasul asta pe MRU daca stie de scrisoarea pe cre a adresat-o iesenilor? Eu nu prea cred. Miroase a facatura de campanie a PNL...